צילום וידאו לאירועים, צילום וידאו מקצועי לאירוע

צילום וידאו הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בשיווק אירועים. כדאי להזמין צלם מקצועי שיטפל בכך, כי לא מדובר רק בצילום – אתה רוצה שצילומי הווידאו יהיו איכותיים ומושכים.

יש לערוך את הסרטון בצורה מקצועית, כך שיהיה קל לשתף אותו ברשתות החברתיות, וכן צריך להיות בו כתוביות או כיתובים.

 

צילומי וידאו מקצועי הוא תהליך יקר וגוזל זמן. זה כולל הרבה עבודות טרום-פרודקשן ופוסט-פרודקשן. עם זאת, ניתן לעשות זאת בצורה הרבה יותר יעילה אם תדעו להשתמש בכלים הנכונים.

בואו נסתכל על כמה טיפים שימושיים לצילום וידאו מקצועי:

1) יש למקם את המצלמה על חצובה כדי למנוע צילום רועד.

2) השתמש במקורות אור שאינם בהירים מדי או כהים מדי, יש לכוון אותם לרמה הנכונה כדי שלא ישפיעו על איכות הצילומים.

3) צמצם העדשה לא צריך להיות גדול מדי או קטן מדי. כמו כן צריך להיות לו אורך מוקד מתאים למצב הנתון.

4) נסו להימנע מצילום בתנאי תאורה עם ניגודיות גבוהה מכיוון שהדבר עלול להשפיע על איכות הצילום.

 

קטעי וידאו הם הדרך המושלמת ללכוד אירוע. זו גם דרך מצוינת להשאיר את הקהל מעורב ומתעניין במה שקורה.

עם זאת, זה יכול להיות די מסובך להשיג את הצילומים המושלמים. לרוב נדרש לשם כך צילום וידאו מקצועי.

הנה כמה טיפים לצילום וידאו מקצועי:

– ודא שיש לך מספיק אור, אבל לא יותר מדי ממנו (אלא אם אתה מצלם קונצרט או משהו אחר): יותר מדי אור יכול לגרום לצילומים שלך להיראות שטופים וחשופים יתר על המידה, בעוד שפחות מדי מהם יביאו קטעים כהים עם ראות לקויה;

– שמור על המצלמה שלך יציבה: אם אתה מצלם עם חצובה, וודא שהיא יציבה ומאובטחת על משטח שטוח;

 

לכל אירוע חשוב תמיד לצלם סרטונים מהאירוע. ניתן להשתמש בסרטונים לעיון עתידי וגם כדי להראות לאנשים שלא יכלו להשתתף באירוע מה הם החמיצו. זו הסיבה שחשוב שיהיה צלם וידאו מקצועי באירוע.

למרות שישנם סוגים רבים ושונים של מצלמות וידאו בהן אתה יכול להשתמש, צלמי וידאו מקצועיים משתמשים בדרך כלל במצלמות DSLR מכיוון שהן מגוונות ואיכותיות. סיבה נוספת לכך שמצלמות DSLR כל כך פופולריות בקרב אנשי מקצוע היא משום שהן מספקות צילומים באיכות גבוהה בתנאי תאורה חלשים.

 

צילומי הווידאו לאירוע מצולם בדרך כלל על ידי צלם וידאו מקצועי. חשוב שיהיה לך מושג ברור מה אתה רוצה שיצולם בווידאו ואיך אתה רוצה שזה יתבצע.

מהם כמה טיפים לצילום וידאו מקצועי?

– השתמש באור טבעי, אם אפשר

– נסו לא להשתמש יותר מדי בזום, זה יכול לגרום לצילומים להיראות רעועים

– לכידת צליל מנקודות מבט ומרחקים שונים

 

צילומי הווידאו הם בדרך כלל החלק החשוב ביותר באירוע. זה המקום שבו אנחנו זוכים לראות את הכי הרבה פרטים וזה מה שהצופים יזכרו הכי טוב.

חשוב שיהיה וידאו מקצועי לאירוע שלכם. זה יבטיח שיש לך את קטעי הווידאו באיכות הטובה ביותר שאפשר, מה שיקל עליך ליצור סרטון באיכות גבוהה לאחר מכן.

ישנם סוגים רבים ושונים של צילום וידאו, לכן חשוב לדעת איזה סוג וידאו אתה צריך לפני שכירת חברה או אדם פרטי. לדוגמה, אם אתם מחפשים מישהו שיכול לצלם ב-HD ויש לו ניסיון עם חתונות אז תרצו לשכור מישהו שמתמחה בווידאו חתונות. אם אתם מארחים אירוע בלילה, צלם הווידאו אמור להיות מסוגל לצלם גם באור חלש.