עלות השתלת שיער –המידע שחשוב להכיר

כיום באמצעות טכנולוגיית השתלת השיער ניתן להשלים את מה שחסר ולזכות בחזרה בראש מלא שיער לשנים רבות נוספות. כפי שתבינו מייד, עלות השתלת שיער אינה חייבת להיות גבוהה בהכרח, כך שכל אחד ואחת מכם יכולים ליהנות מהטכנולוגיה ולחזור להיות צעירים כבעבר. כל מה שצריך זה להכיר את טווחי המחירים בישראל ואת האלטרנטיבות המוצעות מעבר לים, ומשם כבר תחליטו בעצמכם מה הכי כדאי. להלן סקירת מחירים קצרה שתעזור לכם לקראת קבלת ההחלטה.

 

מחירי השתלת שיער בישראל –האפשרות היקרה יותר

על מנת לעבור השתלת שיער בישראל ידרשו מכם בין 10,000 ל- 25,000 שקלים בממוצע, בדרך כלל כתלות במותג הקליניקה, ניסיון הרופא וכמובן, שיטת הביצוע. ישנן מספר שיטות לביצוע השתלת שיער כאשר המתקדמות יותר, אלו הקרויות FUE ו- DHI מחליפות את זו הישנה יותר (FUT) והמחיר שלהן יקר בהתאם.את ההשתלה מבצעים במשך מספר שעות ולעיתים יש צורך בסשן טיפולים נוסף, כתלות במצב ראשו של המטופל. כך שאל תתפלאו אם ידרשו מכם עוד אלפי שקלים נוספים על מנת לסיים את התהליך ולהשיג תוצאות שבאמת יספקו אתכם.

 

השתלת שיער מעבר לים – האפשרות השפויה והמשתלמת יותר

אם המחירים שבפסקה הקודמת הורידו לכם את מצב הרוח והחשק, אתם יכולים להירגע, שכן קיימות אלטרנטיבות שמאפשרות לקבל את אותם טיפולים מתקדמים במחיר המוזל בעשרות אחוזים מאלו שבארץ. נשמע לכם לא הגיוני? טוסו לטורקיה או קפריסין ותגלו בעצמכם! מדובר במדינות שהפכו עם השנים למעצמות-על בתחום השתלת השיער, מה שמביא אינספור מטופלים מכל רחבי הגלובוס להגיע לשם בכל שנה. ההכנסות העצומות של טורקיה וקפריסין מהטיפולים והתיירות הנלווית אליהם מאפשרות להן להציע מחירים הנמוכים בכ- 50% מהמחירים בישראל. למעשה, גם אם לוקחים בחשבון את מחירי הטיסות והמחייה במהלך השהות בהן, זה עדיין זול משמעותית מישראל.

 

עד כמה זול? ובכן, עלות השתלת שיער בטורקיה (שעה וחצי טיסה בלבד) למשל, בשיטות החדישות ביותרשל FUE ו- DHI אמורה לעלות לא יותר מ 1500 יורו כולל טיסותומלון. המחיר בקפריסין (רק 45 דקות טיסה) גבוה בין 700 ל- 1000 יורו יותר מהמחירים בטורקיה, אך עדיין לא מתקרב לאלו של ישראל.ניתן לשלב את הטיפול עם חופשה קצרה מעבר לים, ליהנות מכל הפינוקים, ועדיין לחזור עם עודף.

 

כך תעשו זאת נכון

עדיין חוששים? יש עימכם מן הצדק. רבים "נפלו בפח" בכך שהתקשרו עם קליניקות מחו"ל מבלי לדעת האם מדובר באיכות או לא, התפתו למחירים נמוכים ובסוף סבלו מתופעות לוואי או כישלון טיפולי מאכזב. הדרך הנכונה להזמין טיפול השתלת שיער בחו"ל היא דרך התקשרות עם חברה שעובדת מכאן, מישראל, והיא מסדרת את הכל בשבילכם. חברה שכזאת מתקשרת מראש רק עם הקליניקות הטובות יותר, ממליצה עליהן מניסיון ויכולה להשפיע על המחיר בהתאם ליכולות הלקוח. ישנן חברות שאף ילוו אתכם לאורך כל הדרך משדה התעופה ועד לטיפול עצמו, על מנת לוודא כי תקבלו יחס שלVIPובדיוק את מה שהובטח לכם.