קניית צידנית איכותית שתבטיח לנו שמירה על מצרכי מזון בפיקנית הבא

עונת הפיקניקים ורחצה בים התיכון תתחיל בעוד חודשים אחדים אחרי שהחורף יעביר את השרביט לאביב והקיץ הבא בתור ולכן הגיע הזמן לחשוב על ציוד שיכול לשמש אותנו נאמנה גם בפיקניקים וגם בחוף הים – ציוד שיהפוך שהיה שלנו בחיק הטבע לנעים יותר.

יש ציוד רב שיכול לשלמש אותנו, אך הפעם נדבר על צידניות, כן צידנית איכותית לשמירה על מוצרי מזון טריים וטעימים.

הנה מספר נקודות חשובות שמומלץ לבחון בעת בחירת צידנית טובה ואיכותית, בכדי להבטיח שתשרת אותנו ואת הצרכים שלנו לאורך זמן:

נפח הצידנית – ללא ספק ככל שנפח האחסון הפנימי של הצידנית הבאה שלנו יהיה גדול יותר, כך נוכל לשמור בה יותר ויותר מוצרים שמצריכים בידוד מפני השפעת הסביבה, אך יחד עם זאת יש לקחת בחשבון שככל שצידנית תהיה עם נפח גדול יותר, כך גם משקל שאנו נצטרך לשאת בידיים בדרך אל מקום הבילוי, יהיה רב יותר וגם יש לקחת בחשבון האם צידנית גדולה תיכנס לתא מטען של האוטו או אחד המושבים בתוך האוטו.

 

חומר ממנו עשויה הצידנית – למעשה קיימות שתי גרסאות של ציידניות בשוק, כאשר הסוג הראשון הינו צידנית רכה ועשויה מבד, אשר אחד השכבות של הבד הינה שכבת הגנה מפני השפעת הסביבה, בעוד שהסוג השנ זוהי ציידנית עשויה מפלסטיק קשיח עם דפנות עבות, דבר שיכול להבטיח עמידות טובה בהרבה מפני השפעת הסביבה.

מחירים של צידניות רכות בדרך כלל נמוך יותר מהמחיר של הצידנית שעשוה מפלסטיק וזה היגיוני לאור ההסבר אודות המבנה הפנימי ויכולת בידוד שונוה מבין שתי הגרסאות של ציידניות.

 

צבע של צידנית – למרות שזה נשמע אולי טיפה מצחיק, אבל גם צבע של צידנית משחק תפקיד מאוד חשוב, כאשר ידוע לכולם שככל שצבע כהה יותר, כך החומר עשוי להתחמם יותר תחת השפעת קרני השמש הישירים ולכן מומלץ לרכוש צידניות בצבע בהיר ככל הניתן.

 

ידית נשיאה של צידנית – לידית נשיאה תפקיד חשוב כי בעת העברתה של צידנית ממקום למקום נרצה להרגיש בנוח, לכן בעת בחירת צידניות בחנות מומלץ מאוד להרגיש את המוצר ביד תוך הליכה באולם התצוגה של החנות.

 

מכסה של צידנית – גם למכסה של צידנית חשיבות רבה, כאשר מצד אחד יכול לשמש כמקום ישיבה נוסף של אחד מבני משפחה או חברים (במידה ומדובר על צידנית קשה) ומצד השני ככל שמכסה גדול ורחד יותר, כך יהיה הרבה יותר נוח לגשת לתכולת הצידנית, כאשר בדרך כלל המכסים אינם מחוברים לגוף הצידנית באמצעות ווים מיוחדים אלא מפושות מונחים בתוך מסגרת מיוחדת שלא מאפשרת למכסה לצאת מן המקום שלו בעת העברתה ממקום למקום.

 

יכולת בידוד של צידנית – כן, אפשר לומר שזאת התחונה הכי חשובה עברו כל צידנית – יכולת בידוד וככל שתהיה גבוה יותר, כך נוכל לשמור על טריות של מוצרי המזון שלנו לפרק זמן ארוך הרבה יותר.

על תכונות הבידוד מפני השפעת תנאי הסביבה בהחלט להשפיע רק דבר אחד והוא עובי של דפנות של הצידנית ולכן יש לקחת בחשבון שבדרך כלל רק לצידניות מפלסטיק עובי הדפנות הרבה יותר גבוה מעובי הדפנות של הגרסה העשוי מבד (גרסת צידנית רכה).

רוצים לקוות שאהבתם את המדריך שלנו לרכישת צידנית ולכן נשמח אם תמליצו על המדריך לחברים ובני משפחה.