סרטון תדמית – האם מקדמים את העסק בצורה כזו?

הקמת החברה שלכם הייתה משימה מורכבת מאוד, שכוללת תהליכים רבים ובאה לידי ביטוי בתוצר סופי מוגמר איכותי. אבל, אחרי שלב ההשקה הראשוני, אי אפשר לנוח על זרי הדפנה ויש צורך להשקיע את כל המאמצים בתהליכי גיוס של לקוחות חדשים והעמקת הקשרים עם לקוחות קיימים. אתם לא רוצים להתפזר בעולם הפרסום, משום שיש צורך להשקיע משאבים רבים על מנת לקבל תמורה וישנם תחשיבי של השקעה אל מול סיכון. ובדיוק מהסיבה הזו, בעלי חברות בישראל בוחרים להסתכל על פרסום בצורה הכי רחבה שאפשר ומוכנים להשקיע מאמצים בהקמה של קמפיין פרסום המבוסס על סרטון תדמית מקצועי.

יצירת קשר אישי עם הלקוחות

האפשרות לקדם את העסק שלכם על בסיס סרטון תדמית ולמצוא את הלקוחות החדשים של החברה, היא לא רק החלטה מקצועית מעולה, אלא גם החלטה שמיטיבה עם הלקוחות שלכם. במקום לנסות לפנות ללקוחות במילים ובשכנועים, אתם יכולים וצריכים לפנות אליהם בצורה הרבה יותר ישירה. הרבה יותר קל להראות את הפנים של החברה כמו שהם, מאשר לנסות להעביר מסרים במילים. כאשר אתם עומדים מול מצלמה בצורה רשמית מול הלקוחות ומדברים על הערכים של המוצרים ועל הדרכים הייחודיות שלכם לספק שירות לקוחות מנצח, יש לכם יתרון בלתי מתפשר אל מול מתחרים שלאו דווקא רוצים ללכת בנתיב הזה.

היכרות עם פעילות החברה ועם היתרונות המרכזיים שלכם

המשמעות של סרטון תדמית מקצועי, היא קודם כל הבחירה להכניס מצלמה אל תוך העסק שלכם והבחירה להסתכל על העסק בצורה רחבה. פשוט להבין מה הן המטרות שלכם ביצירת סרטון תדמית, אבל לא כל כך קל להבין אילו דרכים יציגו את העסק שלכם בצורה המיטיבה. אתם צריכים לחפש את נקודות ההצלחה, מקורות העניין ואת התחומים המיוחדים של העסק שלכם אל מול המתחרים. הדגשה שלהם, אל מול נקודות הממשק עם המתחרים, מאפשרת לכם ליצור סרטון שמציג את החברה שלכם באור חיובי יותר, ובאמת משנה את איכות הסרטון ואת התגובות לסרטון בתהליך קידום ממומן.

התאמה של התכנים לקהלי יעד שונים

לעיתים רבות, חברות אשר בוחרות להשקיע משאבים ביצירה של סרטון תדמית איכותי, מבקשות להסתכל על כמה סוגים של קהלי יעד שמלווים את החברה. לכל לקוח שאתם רוצים לפנות אליו, יש תחומי עניין מיוחדים ונקודות השקה עם ערכים ורעיונות, שאותם אתם רוצים להציג לאורך הסרטון. ועל כן, אם אתם רוצים להשקיע מאמצים בהפקה של סרטון תדמית, יכול מאוד להיות שתרצו לצלם כמה סצנות נוספות ולערוך כמה גרסאות שונות לסרטונים שלכם ובהן לעשות שימוש בפלטפורמות דיגיטליות שונות. הקהלים השונים שאיתם אתם עובדים, יקבלו את התוכן הערוך, בהתאם לרוח החברה ולערכי החברה, וכך יוכלו לקבל הצצה אמיתית לחיים של בית העסק שלכם בשיאו.

 

למידע נוסף מוזמנים לבקר באתר של סטודיו מרימיקס https://marimix.net