סולר להסקה ביתית – החורף כבר כאן וצריכים לחשוב על חימום הבית ומבני תעשיה

אם חודש הראשן של החורף היה אמנם קריר, אך עדיין היה ניתן להרגיש בנוח בבגדים חמים תוך הימצאות בבית או בעבודה, בחודש ינואר כבר הרגשנו שחורף כבר כאן עם טמפרטורות חד-ספרתיות ושלג בירושלים וכמובן גם בחרמון וזה אומר שכנראה שיש צורך במערכות חימום שמפיקות חום רב תוך חיסכון בהוצאות עד כמה שניתן.

היום בשוק קיימים פתרונות רבים שכל אחד מהם נועד לתת מענה במצבים שתוארה למעלה וביניהם: מזגנים, מחממים חשמליים, מערכות חימום תת-רצפתיות וכמובן מערכות חימום הפועלות על סולר (נפט) לחימום והסקה ביתית וחימום מבני תעשיה.

מה עדיף מכל הפתרונות האלו עבור כל אחד מאיתנו?

האמת זה תלוי את מי שואלים, אך ללא ספק בכל בית ובית בישראל וגם בעסקים רבים כבר חשבו מזמן על פתרונות שונים לצורכיחימום בחורף.

אם ניקח לדוגמא מדינות שונות באירופה, בהחלט ניתן להבחין בכך שיש להם מערכות חימום מרכזיות שבעמצאות חימום מים במערכת מרזית והזרמתם אל תוך סוללות המותקנות בתוך בתים ומבנים שונים, הם פותרים את בעיית החימום, כאשר בתוך הבית ניתן להסתובב בלבוש רגיל וללא צורך בלבישת סוודרים וגרביים עבים.

אם נתייחס לישראל, ניתן לחשוב שדווקא אזור הצפון צריך לחשוב על מערכות חימום והסקה למיניהן, אך בפועל גם באזור המרכז והדרום מערכות לחימום ביתי על סולר הן נחוצות ולכן גם ביקוש לסולר להסקה וחמום הבית בתקופת החורף גדל משנה לשנה כי יותר ויותר משקי בית עוברות לחימום באמצעות מערכות אלו.

רוב שמקי הבית כבר פועלות עם חברות לאספקת נפט להסקה ואלו שרק התקינו והתחילו להפעיל מערכות מסוג זה בביתם, ניתן להמליץ לפנות לאלו שכבר מפעילים מערכות לחימום על סולר במטרה לקבל מהם המלצות על חברות לאספקת נפט או לחלופין ניתן להיעזר בגוגל על-מנת לאתר מספר חברות שונות ליד אזור המגורים שלכם ובמהלך שיחת טלפון אחד תוכלו לדעת מהם תנאי אספקה, מחירים ואיכות השרות של החברות בתחום אספקת סולר להסקה ביתית ותעשייתית.