השתלת שיער FUE

לאורך השנים תחום השתלות השיער עבר שינויים רבים כך שמאז סוף שנות ה- 90 ועד היום הושג שיפור משמעותי שהפך את חלום השיער השופע למציאותי עבור כל אחד מאיתנו. אחד הביטויים של הישגים אלו מגיע בדמות טכנולוגיית ה- FUE, שהיא המובילה כיום בתחום השתלות השיער ומוצעת לכל דורש. מהי בדיוק השתלת שיער FUE ? כיצד היא מבוצעת? והיכן הכי כדאי לבצעה בפועל? להלן התשובות.

השתלת שיער בשיטת FUE – איך זה עובד בעצם?

על מנת להבין את שיטת השתלת השיער FUE, חשוב להכיר ראשית כל את שיטת השתלת השיער הוותיקה יותר –FUT. שיטה זו כללה הוצאת פיסת עור מלאה בזקיקים מאזור העורף של המטופל ואת השתלתה באזורים שחסרים בשיער (למשל במפרצים, בקודקוד הראש או בכל החלק העליון במקרה של הקרחה מלאה).

שיטה זו הוכחה בסופו של דברכ אינה אופטימאלית שכן זקיקים רבים ניזוקים ומתים תוך כדי התהליך וכמו כן ישנו סיכוי רב לפצעים וצלקות באזור העורף.

בהתאם לזאת החלו לחשוב על שיטות השתלת שיער נוספות ולאחר מספר גלגולים הגיעה שיטת ה- FUE.שיטה זו ביצעה מהפך בתחום השתלות שיער לנשים וגברים וזאת בזכות התפתחותם של מכשירים בעלי מחטים ומזרקים מיקרוסקופיים שמסוגלים להוציא זקיקים בודדים מאזור העורף ואחד-אחד להעבירם בחזרה בהשתלה לאזור המיועד.

ישנן וריאציות של שיטת FUE שכוללות גם שלב ביניים של בחינת הזקיקים במיקרוסקופ והזנתם טרם ההשתלה לשם הגדלת סיכויי הקליטה שלהם והימנעות מהשתלת זקיקים חלשים ופגומים מראש (FUE-Edge, DHI ועוד).

כל ההליך מבוצע תחת תנאי הרדמה מקומית, ללא תחושת כאב כלל וכלל, ובטיפול בודד ניתן לבצע השתלה של מספר אלפי זקיקים לאורך כמספר שעות.

להשלמת המלאכה ניתן לחזור על ההליך כעבור כחודש. השתלת שיער FUE שתבוצע בקליניקה איכותית תספק תוצאות אשר יחזיקו מעמד שנים רבות וזאת ללא צורך בתחזוקה כלשהי שכן זקיקים בריאים שהושתלו כהלכה ימשיכו לייצר שיער ללא צורך בהתערבות חיצונית.

היכן כדאי לעבור טיפולי FUE?

טיפולי FUE נחשבים ליקרים יותר משאר השיטות הקיימות כך שבמידה ותרצו לעבור אותם בארץ תיאלצו להיפרד מסכום נכבד של בין 12 ל- 20 אלף שקלים, בהתאם לגודל השטח שנדרש להשתלה.

לעיתים מדובר במחירים גבוהים עוד יותר, כתלות במוניטין והמקצועיות של הקליניקה להשתלת שיער והרופא המטפל. כמובן שאם מדובר במצב הקרחה שלא ניתן לטפל בו בטיפול בודד, יש להגיע שוב ושוב אל הקליניקה וגם להוסיף על הסכום שציינו.

אך מה אם נגיד לכם כי ישנו פתרון זול בהרבה שעדיין יאפשר לכם לנצל את יתרונות השיטה? אנחנו מדברים על האפשרות לעבור את הטיפול במדינות כמו טורקיה וקפריסין. העלות היא בערך כ- 50% מהעלות בישראל והרמה המקצועית שם היא בעלת שם בכל העולם.

כך יוצא שבעלות מופחתת בהרבה גם תחזירו לעצמכם את השיער השופע וגם תיהנו מטיול מהנה על הדרך. כל מה שצריך זה ליצור קשר עם אחת החברות כאן בישראל אשר מתמחה בשיווק חבילות טיפול במדינות היעד ולצאת לדרך.

מידע נוסף ועדכני בתחום השתלות שיער וטיפול בשיער דליל תוכלו לקבל באתר http://www.turkish.co.il/