השתלת שיער לנשים – המידע שחשוב להכיר

טיפולי השתלת שיער מיוחסים בתודעה הציבורית בעיקר לציבור הגברים, אשר סובלים מהתופעה בעיקר מסיבות תורשתיות-גנטיות. אך מה לגבי כל אותן הנשים אשר סובלות מהתופעה המטרידה? תופעת ההקרחה והשיער הדליל עלולה לתקוף גם אותן, בין אם כתוצאה מתזונה לקויה, שינויים הורמונליים, שימוש בתרופות (למשל, תרופות אנטי-סרטניות), ובין אם בשל מצבים נפשיים למיניהם וסיבות תורשתיות גם כן.

לא משנה מה הסיבה, כאשר אישה מאבדת משיערה הדבר מחייב התערבות טיפולית מיידית,על מנת למנוע פגיעה קשה במראה, בתדמית ובביטחון העצמי.השתלת שיער היא הפתרון הטוב ביותר לטיפול בבעיה ובשורות הקרובות תקבלו את כל המידע על כך.

מתי כדאי לבצע השתלת שיער אצל נשים?

כאמור, האפשרות לבצע השתלת שיער אצל נשים מתאימה לכל מי שסובלת משיער דליל או מהקרחה בחלקים מסויימים בקרקפת. ישנם גם מצבים נוספים בהם נשים מעוניינות לעבור השתלת שיער, כגון במקרה של "מצח גבוה" או צורך בהשתלת שיער בגבות.

כיצד מבוצעת ההשתלה בפועל?

בדיוק כמו אצל גברים, גם במקרה של השתלת שיער לנשים ההליך מתבצע באמצעות שימוש בזקיקים ממקור עצמי מאיזור אחר בגוף (מהעורף למשל) שהם למעשה יחידות מייצרות שיער. הזקיקים עצמם נקלטים באזור המושתל ומתחילים לייצר שיער טבעי.

כיצד שותלים את הזקיקים? ובכן, השיטה מתקדמת ביותר שמאפשרת זאת היא שיטת ה- FUE בה הזקיקים מוצאים כבודדים מהאזור התורם ומועברים לאזור המושתל כיחידים.

השיטה מאפשרת את ההשתלה בצפיפות של עד 90 זקיקים לסמ"ר עם אחוזי שרידות של עד 70%, כשבהשתלה בודדת ניתן להשתמש במקסימום של כ- 4,000 זקיקים. אצל נשים זה בדר"כ מספיק על מנת לכסות את האזורים הדלילים או הקירחים. אצל גברים עשויים להידרש לעיתים עד שני טיפולים לצורך ביצוע המלאכה.

כמה זה עולה השתלת שיער לנשים?

רמת המחירים בישראל גבוהה מאוד וניתן להגיד כי השתלת שיער לנשים בארצנו נכנסת תחת הקטגוריה של "טיפולי הבוטיק" שלא מתאפשרים לכל אחת. האלטרנטיבה נמצאת שעה וחצי טיסה מפה במדינות כמו טורקיה וקפריסין.

מדינות אלו התמקצעו עד לרמה הגבוהה ביותר בתחום השתלות השיער ומהוות יעדפופולארי למטופלים ומטופלות מכל רחבי העולם. הרופאים שם מובילים את התחום וכך גם הטכנולוגיה המיושמת.

באילו מחירים מדובר?ובכן, בשל התחרות הקיימת בין הקליניקות הרבותשבאותן מדינות, המחירים שיוצעו לכם שםיהיו נמוכים בכ- 50% מהארץ. במקום עלות של כ- 15,000 אלף שקלים כאן בישראל, שם תוכלו לעבור טיפול בכ- 1500 עד 2000 דולרים בלבד.

כמובן שהמחיר הנמוך אינו מעיד כלל וכלל על איכות הטיפולים שתקבלו, שנחשבים למקצועיים ביותר על הגלובוס. גם היחס שתקבלו אינו דומה לשום מקום אחר – יחס של VIP עם כל הפינוקים שתרצו.

אפשרות מעניינת היא לשלב את טיפול השתלת השיער עם חופשה מפנקת באותו היעד, עניין שחברות ישראליות רבות מטפלות בו. צרי קשר עם אחת מהן ותחזירי לעצמך את השיער האבוד ואיכות החיים שנעלמה לה.