10 סיבות למה לבנות אתר לעסק קטן חשובה היום מאי-פעם

בימים אלה, בניית אתר עסקי או חנות למסחר אלקטרוני נהיה קל יותר מאי פעם: זה לא עולה הרבה כסף, אתם לא צריכים ידע בקידוד או בעיצוב, החנות האינטרנטית שלכם לא מוגבלת לשעות פעילות ספציפיות וזו אחת השיטות הטובות ביותר לפרסום בחינם.

אתר לעסק קטן לא נועד רק כדי למכור שירותים או מוצרים – הוא נועד לספק ערך מוסף ללקוחות פוטנציאליים.

עם כל כך הרבה שירותים אינטרנטיים זולים, אין באמת תירוץ להמשיך לדחות את זה.

עדיין לא בטוחים שהאתר יעזור לכם להגדיל את העסק שלכם?

הנה 10 סיבות שיוכיחו לכם שאם תבחרו ללכת על בניית אתר לעסק שלכם (בניית אתר תדמית, אתר למסחר אלקטרוני או אתר קטלוג) , העסק שלכם יפרח ויצליח בגדול לעומת עסקים אחרים שבחרו בינתיים להתעלם מפעילות באינטרנט:

  1. הלקוחות שלכם מצפים לזה
    אפילו אם זו היתה הסיבה היחידה ברשימה הזו, היא היתה מספיקה. 6 לקוחות מתוך 10 מצפים מחברות מותג לספק תוכן אונליין על העסק שלהם באופן דיגיטלי כלשהו, ויותר מחצי פונים ישירות לאתר החברה למידע על מוצרים.אם אין לכם אתר עסקי, הלקוחות של היום, המתמצאים בעולם הדיגיטלי (וחסרי הסבלנות) עלולים לפנות לעסקים אחרים. העיפו מבט ברשימה זו של פרטים שלקוחות אומרים שהם מצפים למצוא באתרים עסקיים.
  2. הוא מספק הוכחה חברתית
    90% מהצרכנים טוענים שתגובות וביקורות משפיעות על החלטות הקניה שלהם.

    היום אפשר לאתר שרותים של פלטפורמות חיצוניות שלא מצריכים תכנות מצידכם ומאפשרים לנהל באתר ביקורת למותג שלכם שהושארו ע"י צרכנים שלכם, אבל אפשר להרוג שתי ציפורים במכה באתר שלכם – מאחר ולקוחות פוטנציאליים כבר מחפשים אתכם ברשת, עדויות של לקוחות הן דרך מצוינת להרשים לקוחות פוטנציאליים.

  3. אתם שולטים בסיפור
    זה נכון שאתם לא יכולים לשלוט במה שאנשים אומרים עליכם ברשתות החברתיות, אבל אתם בהחלט יכולים להשפיע על התפיסה שיש לחברה לגביכם ע"י יצירת סיפור משלכם באתר העסקי שלכם.בלוג חברה עוזר לבעלי עסק להעביר את המסר שלהם, להציג את המשימה שלהם ואת האישיות שלהם אל קהל היעד שלהם מהר יותר ממודעות מודפסות או דואר פיזי.
  4. יותר תועלת מהכסף שלכם
    כשאתם משתמשים בכלי יצירת אתרים חינמי, כמו וורדפרס, אתם מציבים את החברה שלכם בפני האופציה להחשף לאלפי לקוחות פוטנציאליים נוספים בפחות ממה שהייתם מוציאים על שליחת 10 עלונים בדואר רגיל.
  5. אתם לא צריכים כישורי קידוד מתקדמים או ידע טכני
    בגלל שוורדפרס, ומספר פלטפורמות נוספות אחרות לבניית אתרים, מציעה מדריכים אונליין ותמיכה קהילתית, כמעט כל אחד יכול להקים אתר בסיסי תוך בערך 30 דקות.
  6. לכל המתחרים שלכם יש אתרים
    צרכנים בדרך כלל מתחילים במסע הקניות שלהם אחרי מחקר והמלצות ממכרים וקשרי ברשתות חברתיות.מחקרים מראים שברגע שלצרכן יש רעיון של מה שהם צריכים או רוצים, אם מתחילים לחקור, ו72% מהם נכנסים לרשת למצוא מידע חינוכי, ביקורות ועדויות, לפי דיווחים עדכניים.אז אם אתם לא בתוך התחרות עם המתחרים שלכם, אתם נותנים ללקוחות שלכם סיבה לקנות מחברות אחרות.
  7. אין סיבה לתלות שלט "חנות סגורה"
    אף אחד לא רוצה לעבוד ב-4 בבוקר, אבל אנשים רבים אוהבים לעשות קניות בשעה הזו. פתיחת אתר עסקי או ניהול חנות אלקטרונית אומר שאתם יכלים למכור מוצרים כל הזמן – לא רק בין 9 ל-17.חנות אינטרנטית יכולה לספק עלייה דרמטית במכירות, בעיקר כשמתחשבים בלקוחות שלא מוגבלים גיאוגרפית.

    הנוכחות שלכם ברשת תומכת גם בקמפיינים שיווקיים, שירות לקוחות, פיתוח קשרי לקוחות מיתוג וכמעט כל רכיב רווחי רלוונטי.שילוב כלים שיווקיים באתר שלכם, כמו שיווק דרך המייל, עוזר לכם להגיע ללקוחות חדשים ולייצר עסקאות חוזרות.

  8. ימצאו אתכם בחיפוש בגוגל
    תחשבו על זה ש-81 אחוז מהצרכנים עושים תחקיר ברשת לפני ביצוע רכישה. זה אומר שהם נכנסים לגוגל ומקלידים מילת חיפוש אחת או יותר, כמו "חגורת עור איכותית" או כל דבר אחר שמעניין אותם ממש ברגע הנתון.אם אין לכם אתר לעסק שלכם, הסיכויים שלכם להופיע בדף התוצאות של מנוע החיפוש הוא אפסי.

    אבל אם יש לכם אתר, אתם יכולים להתאים אותו למנועי חיפוש בעזרת חברת קידם אתרים בגוגל, בינג או יאנדקס ובכך להגדיל את הסיכויים שלכם להופיע בראש דף התוצאות בגוגל ולהשיג חשיפה נוספת ללקוחות פוטנציאליים.מילות מפתח ארוכות, תיאורי Meta וכותרות הם רק כמה מהדברים שאתר יכולים לשנות באתר שלכם ולשפר את ה-SEO שלכם להשגת מטרות קידום אורגני בגוגל.

  9. האתר יוצר מרכז משאבים לצוות שלכם
    מעבר ללעזור ללקוחות שלכם, האתר העסקי שלכם יכול לעזור לעובדים שלכם.צרו עמוד באתר שלכם והפכו אותו לנסתר כך שלא תהיה גישה אליו לאף אחד בלי קישור ישיר אליו, כאשר העמוד/ים האלו יכילו עם סרטונים לשימוש אישי, חומרי הדרכה, ואפילו טפסים פנימיים שיעזרו לצוות שלכם ללמוד כל מה שהם צריכים לדעת בזמנם האישי.
  10. הציגו את המוצרים והשירותים שלכם
    לא רק שתוכלו להציג את המוצרים שלכם או לתאר את השירותים שלכם בפירוט עם תמונות יפיפיות, אתם יכולים גם לספק סרטוני הדרכה קצרים או קבצי PDF עם הוראות כדי לא לתת ללקוחות הססנים סיבה לרכוש ממוכר אחר.

אז כפי שראיתם יש די הרבה סיבות חשובות להקים ולתחזק אתר פעיל של בית העסק שלכם באינטרנט ולאפשר ללקוחות פוטנציאליים להגיע אליכם בכל דרך אפשרית וזאת במטרה שגם עסק שלכם יצליח ברשת.

למידע נוסף ופניות בנושא בניית אתרים מרהיבים ומקצועים לעסקים בתחומים שונים מוזמנים לבקר באתר של חברת MINTY שזמין בכתובת https://minty.co.il