קניית טבעת אירוסין פרי יצירתו של צורף מוכשר קלה יותר בעידן האינטרנט

ישנם צורפים רבים ומוכשירים שמייצרים תכשיטים מעוצבים ומרשימים כבש שנים רבות ואבל האינטרנט שינה לחלוטין את היכולת של אותו הצורף להגיע אל קהל היעד שלו, כאשר פעם היה צריך הצורף להשכיר מקום מרכזי, עדיף בצומת רחובות מרכזיות בעיר גדולה עם תנועה ערה של לקוחות פוטנציאליים בתקווה שחלון ראווה על שלל של תכשיטי זהב ויהלומים יקרוץ לכמה שיותר מעוברים ושבים ליד החנות שלו.

היום בעידן האינטרנט המצב הרבה יותר פשוט עברו הצורפים המוכשרים וגם עבור הלקוחות שלו.

בואו ניקח לדוגמא זוג צעיר שעתיד להתחתן בעוד זמן לא רב – החתן מחפש לאשתו לעתיד טבעת אירוסין מעוצבת, איכותית ומרשימה בתקציב מסוים עם אבן מרכזית גדולה, נקיה וצבע יפה.

סביר להניח שהחתן שלנו מהדוגמא יגש באופן פיזי אל מספר חנויות שאותן מכיר ינסה לבדוק מה מוצע היום בשוק התכשיטים.

סביר להניח שהחתן שלנו גם יגש למספר בעלי חנויות בבורסת היהלומים ברמת גן ויבדוק את ההיצע שלהם, כאשר חלק מאותם צורפים מחזיקים במשרדים בבורסת היהלומים עצמה ואחרי קביעת פגישה עם הצורף, יגיע למשרדו ויוכל להתרשם מגוון תכשיטים מעוצבים של הקולקציה שלו.

ללא ספק מדובר על גישה נכונה ומקובלת באנף התכשיטים, אך השאלה היא האם די בגישה המסורתית הזו שהיה נהוך לדבוק בה לפני נניח עשור או שקיימת חלופה יותר יעילה ופרקטית בעידן האינטרנט המהיר של היום?

התשובה די פשוטה – האינטרנט המהיר שחדר לחיינו בהחלט יכול לשרת אותנו בעת בחירת תכשיט יהלום שחתן מבקש לרכוש – טבעת אירוסין איכותית עם אבן בגודל וניקיון מרשימים וזאת מבלי לשלם סכומי עתק על הטבעת.

מה שנהוג היום לעשות זה לבצע בדיקה של ההיצע בשוק הטבעות אירוסים בעזרת חיפוש בגוגל אחרי צמד המילים כמו "טבעות אירוסין" או "טבעות אירוסין מעוצבות" או משהו בסגנון הקרוב למה שרשמתי קודם.

מהר מאוד נגלה שקיימות חברות רבות הפעילות בישראל ומציעות מגוון מאוד רחב של טבעות אירוסין בטווח מחירים מאוד רחב, כאשר כמעט בוודאות נמצא בין המוצע שם את הטבעת שאנו כל כך רצינו ומתאימה לנו אם זה מבחינת המחיר ו אם זה מבחינת גודל, צבע וניקיון של האבן המרכזית המתנוססת על הטבעת מזהב לבן או זהב זהוב.

באמצעות פניה דרך האתר אל בעל החנות, ניתן יהיה לדבר איתו בטלפון ולשאול שאלות שמעניינות אותנו שיעזרו לנו לגבש דעה לגבי הרכישה.

ברוב המקרים יציעו בעלי החנויות באינטנרט אפשרות של הזמנת הטבעת דרך האתר, אבל בכל זאת מדובר על קניה עם משמעות ולכן עדיף בכל זאת להגיע למקום אחרי השיחה ולראות את הסחורה באופן אישי, להתרשם מהמוכר, מתעודות הנלוות אל האבן שמשובצת בטבעת אירוסים שאנו בחרנו ולדבר על אפשרויות שונות של התשלום עבור הטבעת, לשאול שאלו בנושא האחריות על המוצר ואפשרויות של פריסה לתשלומים במידת הצורך, על אפשרות לקבל הנחה מסוימת במידה ומשלמים במזומן ושאלות נוספות שיכולות לעזור לנו לקבל החלטה לקנות דווקא אצל המוכר המדבור.

כמובן שיומלץ לבקר ולהיפגש עם כמה וכמה מבעלי חנויות האינטרנטיות באופן אישי ומתוך כל הפגישות להסיק מסקנות לגבי הרכישה, כאשר עצם ההיכרות האישית ולא רק בטלפון בהחלט תוכל להשפיע השפעה גדולה על ההחלטה הסופית אצל מי בסוף נקנה טבעת אירוסין לכלה.

טבעות יהלומים מעוצבות משובצות אבנים יקרי ערך עם קולקציות חדשות ומתחלפות לעיתים קרובות ממיטב חנויות ומעצבים עם מוניטין בתחום טבעות אירוסים ותכשיטי זהב, תוכלו למצוא באתר גולדסמיט http://www.goldsmith.biz