קורס קידום אתרים בגוגל להקניית ידע בקידום אתרים ושיווק עסקים באינטרנט

תחום שלם התפתח בשנים אחרונות בארץ שעוזר לאנשים למצוא את התחום או יותר נכון מספר תחומים שבהם עדיף להם לעסוק ולשים דגש במטרה לבנות קריירה, כאשר לא מדובר על אנשים שרק השתחררו מצה"ל, אלא גם עבור אלו שעובדים כבר שנים רבות בתחום כלשהו ומרגישים שייתכן ועוסקים במשהו שלא בהכרח מביא להם סיפוק שהיו רוצים.

לעיתים זה קשור לכסף ומשכורת שהם מקבלים אצל מעסיק ולפעמים מדובר על נושא אחר והוא מיצוי עצמי ופוטנציאל שטמון בו.

אילו הייתה לי אפשרות לשוחח עם כל אחד ואחת מאנשים האלו באופן אישי, הייתי ממליץ להם להיכנס לתחום קידום אתרים במנועי חיפוש, בהנחה ומדובר על תחום מאוד מרתק עם דינמיקה מאוד גדולה, חידושים טכנולוגיים תקופים ויכולת השפעה של ממש על כל עסק ועסק ועל צמחתו העסקית של ממש.

רק תחשובו רגע – יכולת השפעה על צמיחתו של כל עסק ועסק!

למעשה זה אומר שבאמצעות ידע ויישומו בפועל עבור עסק כזה או אחר, בהחלט ניתן להפוך גם עסקים כולשים לעסקים מצליחים מאוד ולהעשיר את בעליהם בורה ממשית.

לדעתי זה דבר יוצא דופן וטיעון מאוד משכנע שיגרום גם לך להפוך למקדם אתרים מקצועי שיודע להביא תוצאות משביעות רצון עבור מקבלי החלטות בעסק וזאת ללא קשר לתחום עיסוקו של בית העסק (וזה עוד משהו שהוא בגדר יוצא דופן).

וכעת הגענו לנושא המרכזה של המאמר שלנו – איפה ניתן לרכוש הכשרה מקצועית ואיכותית ולהפוך למקדם אתרים מקצוען בתחמו?

אם נשווה מצב קיים היום לבין מצב שהיה נניח לפני עשור, אז היום מצב בשוק הרבה יותר טוב ואפילו מעולה, כאשר מקצוענים רבים בתחום קידום אתרים ושיווק באינטרנט מציעים לאנשים חדשים בתחום לקחת את הידע שלהם ולהפוך למקצוע של ממש.

היום קיימים בישראל קורסים לקידום אתרים ושיווק עסקים באינטרנט , אשר משלווים בתוכנית לימודית שלהם חומר עיוני רב וגם תרגולים מעשיים שיאפשרו לכם לתרגל בעצמכם את הדברים ה"יבשים" שנלמדים במהלך קורס קידום אתרים.

אז מה זה אומר חומר עיוני ולמה כל-כך חשוב לתרגל את החומר בפועל?

ללא כל ספק לא יהיה ניתן להביא אתר כזה או אחר למיקומים גבוהים בגוגל ללא הבנה בסיסית בנושא מנוע חיפוש ועל עיקרון פעילותם, כאשר ללא ספק כל אחד מאיתנו משתמש כל יום בגוגל לטובת איתור מידע בתחומים שונים, אך אין זה ידע מספיק בכדי לקבל תוצאות משביעות רצון בגוגל.

למעשה במהלך הקורס לקידום סטודנטים ילמדו ויבינו לעומק מה זה אומר TITLE ומה הבדל בינו לבין DESCRIPTION, מה זה כותרת ברמה H1 וכמה רמות כותרת H יכולה להכיל בכל דף ודף באתר.

תלמיד בקורס לקידום בגוגל ילמד מה זה הפניה 301 ומה הבדל בינה לבין הפניה 302 , בנוסף נושא של מהירות טעינת אתר בדפדפן יקבל גם הוא במה מאוד גדולה, כאשר מהירות הינו פרמטר חשוב בדירוג של אתרים בגוגל.

בקורס סטודנטים ילמדו חשיבותו של תוכן וגם על העובדה שתוכן יכול להיות לא רק תוכן טקסטאלי אלא גם תוכן ויזואלי, תוכן משע וכד'.

נושא של גוגל אנליטיקס ו-SEARCH CONSOLE שניהם יקבלו התחייסות מאוד גדולה במהלך הקורס לקידום אתרי בגוגל.

גם נושא של כלים לקידום אתרים הזמינים היום לכולם, את חשיבותם ואופן השימוש בהם, איזה פרטים אנו נקבל באמצעות כל כלי שכזה ובאיזה אופן נוכל לקבל החלטה נכונה ביחס למטרה של הקידום בגוגל וכמובן נושא של קישורים, שגם הוא יקבל במה ראויה במהלך קורס SEO להשגת מטרות ברשת.

לאחר שתלמידי הקורס ילמדו חומר עיוני, יוכלו הם ליישם את הידע הזה בפועל וזאת במהלך פרויקט מעשי לקידום של אתר אמיתי בתוצאות חיפוש בגוגל, כאשר בחלק מהקורסים תלמידים מקדמים אתר אחד וביחד משיגים מטרה בעוד שבקורסים אחרים כל תלמיד בוחר לעצמואת התחום ומתחיל לקדם אותו באופן עצמאי אם כי לדעתי עדיף לעשות זאת ביחד, לכן דעתי האישית להתחלק לקבוצות קטנות של שניים או שלושה אשנים וביחד להתמקד בתחום הנבחר – בצורה כזאת כל תלמיד בקבוצות קטנות אלו יוכל לתרום מהידע שלו שצבר בקורס ולחזק את שאר חברי הקבוצה.

למידע נוסף אודות אפשרויות שונות המוצעות בקורס לקידום אתרים להקניית ידע עשער ומגוון בתחום, מוזמנים להיכנס לאתר של בית הספר לקידום אתרים ושיווק באינטרנט SEOSTUDY הזמין בכתובת http://www.seostudy.co.il