עו"ד אמריקאי – לעבור את מבחני הלשכה בארה"ב עם חברת ההכנות למבחני הלשכה והקורסים המשפטיים הגדולה בעולם

כל הכבוד! קיבלת את ההחלטה לעשות את הצעד הראשון בדרך לקריירה משפטית בינלאומית. בעולם הגלובלי שלנו כיום, הביקוש לאלו המבינים את מורכבויות המשפט ביותר מתחום שיפוט אחד.

חברת ברברי (Barbri), החברה המובילה בארה"ב להכשרות משפטיות תכין אותך למבחני הלשכה בארה"ב, באמצעות שילוב ייחודי בין טכנולוגיות לימוד חדשניות לבין ניסיון של שנים רבות בהכשרת משפטנים רבים מסביב לעולם לעורכי דין בארה"ב.

מדינות ניו יורק וקליפורניה ידועות במדיניות יחסית פתוחה עבור משפטנים/עו"ד זרים ואינן מטילות הגבלות בנושאי אזרחות או מגורים בארה"ב. בוגרי תארים סטנדרים במשפטים באורך 3 או 4 שנות לימוד ממדינות המלמדות את המשפט המקובל (כמו ישראל), עומדים בתנאי הזכאות לגשת למבחן הלשכה בניו יורק.

בקליפורניה לעומת זאת, הדרישה היא להיות עורכי דין מוסמכים ממדינה זרה או להיות בוגרי תואר במשפטים (LLB) בארה"ב. בכל מקרה אנחנו ממליצים ליצור קשר עם נציגי ברברי בישראל על מנת לקבל הסבר מלא אודות התהליך וכן את המדריך המלא לשליחת המסמכים שלכם לאחת המדינות.

ברברי סייעה ליותר מ1.3 מיליון מועמדים לצלוח את מבחני הלשכה בארה"ב ביותר מ50 שנות פעילות, עכשיו הגיע הזמן שברברי תסייע לך. לפרטים נוספים ויצירת קשר עם החברה אתם מוזמנים לבקר באתר החברה בישראל Barbri.co.il.