סימון חניות וחניונים בבניינים משותפים

תחזוקת חניונים ומקומות חניה בבניינים משותפים לעיתים הופך לנושא מרכזי, כאשר הפסי חניה דוהים עם הזמן.

מי שמטפל בנושא תחזוקה ואיתור של קבלנים לביצוע הסימונים אלה הם בדרך כלל וועדי בתים משותפים.

וועד בית בדרך כלל פונה למספר קבלנים לביצוע סימון חניות לקבלת ייעוץ והצעת מחיר בהתאם לתנאי השטח והיקף עבודת הסימון שיש לבצע בחניון בניין משותף.

מומלץ לפנות למספר קבלנים וחבורת העוסקים בביצוע סימון במטרה להבין קודם כל מהו טווח מחירים לביצוע העבודה וכמובן לשמוע המלצות של כל חברה לגבי העבודה ואופן הביצוע שלה.

מומלץ בעת שיחות ייעוץ בנושא הסימון לשאול שאלות הקשורות לאחריות כי במידה ועם הזמן צבע דוהה, ייתכן ובחלק מהחברות יתנו לכם אפשרות לש חידוש פסי חניה ללא תוספת תשלום.

נושא נוסף שכדאי מאוד לשאול זה כמובן נושא הזמינות של חברת סימון חניות וכבישים, כאשר לעיתים לוח הזמנים של קבלני ביצוע וחברות סימון מלא וייתכן ובחלק מהמקרים תצטרכו להמתין זמן מה לביצוע העבודה.

ייתכן מאוד מצב שלמרות שלוח הזמנים של חברה מלא לכמה חודשים קדימה, בגלל היקף קטן יחסית של העבודה, יוכל לפנות כמה שעות בלוח הזמנים שלו, בכדי להעניק לכם שירות בלי שתצטרכו להמתין הרבה זמן.

נושא נוסף שגם מומלץ לקחת בחשבון זה תקופת החורף והגשמים – מכיוון שסימון פסי חניה מתבצע באמצעות צבע טרי ומיוחד, מומלץ שפעילות הסימון תתבצע על שטח נקי ויבש ובכך יהיה ניתן להבטיח זמן ממושך של שימוש בסימונים אלו עד לחידוש הבא של הצבע ולשם כך מומלץ מאוד לדבר בנושא הזה כבר במעמד פנייתכם לחבורת סימון לקבל ייעוץ בנושא ולמיטב הבנתי מקצוענים בתחום יידעו להמליץ לכם מה כדאי לעשות בנושא הספציפי.

בינתיים אלו הםא הנושאים שרצינו לדבר עליהם בנושא סימון וצביעת חניות וכבישים ובמידה ויש לכם שאלות נוספות בנושא, מוזמנים לבקר באתר http://www.saman.co.il